' om och om igen

Halloj
dålig update från min sida ja. men igår va de friluftsdag, jag va kung på golf. verkligen (h' nej, men de va slappt, följde sen med madde hem, låg och sola på hennes framsida, alfred & felix joina oss en stund med. sen åkte vid till hennes pappa, felix va med dit med. Vi typ va nere vid sjön ohså, sen på kvällen kolla jag&madde på paronormal activity.. jesus va läskig :o vi typ kissa på oss.. nej, men sjukt läskigt!
idag va vi först i stallet, madde hoppa lite och ja skritta runt lite i hagen barbacka, det va så sjukt varmt så jag orkade nt sitta och nöta en massa dressyr. stackars pålle då ju.. haha :) men spisan va grymt duktig, mjuk i båda sidor och ja, hur bra som helst gick de!
kvällen har jag spenderat hos emma, vi har mest segat, töntat oss med tv-spel och kollat på film :) pratat & skrattat har vi med gjort, va sjukt länge sen vi va :o ♥ men de får vi ändra på tycker jag!
nu vart det ett väldigt långt &stökigt, men de får ni leva med!
varsegod felix, här har du bilden jag lovade för att du hoppa i vattnet (h'
ni kan nt klaga på min pålles trav iaf, ja hon är ett varmblod ;)
bilderna dampar& går ni att rotera.
/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0