' never say never,

tjaa dudeees (h'
skolan idag rulla på, nu börjar verkligen allt leda mot sitt slut, väldigt mycket film blir det om dagarna, gör nt mig någonting faktiskt! :)
efter skolan vart de stallet, min pålle hade såklart nt grimman på sig i hagen.. daaaamp! när hon har grimma kommer hon fram och är asglad, men när hon nt har grimma springer hon iväg och bara leker med henne.. jag får dampet! men efter ca 1 h fick vi in busfröet.. haha :)
skritta ut en kortis babacka, red i shorts! haha vetni hurskönt, förutom skavsåren.. haha ^^ imorrn är det friluftsdag och min vän madeleine svensson har lurat med mig att spela golf, bra gjort jenny, jätte bra.. aja bara att lära sig att leva med att jag kommer att skämma ut mitt liv och så. menmen, madde har lovat att jag ska få färg iaf.. haha :D efter golfen.. så ska jag och emma sova hos madde, najsigt (h'
så ni får ha en finfin kväll snyggos, så hörs vi ngn dag, får se om jag hinner uppdatera imorrn, annars hörs vi på lördag!



min finaste, jag älskar dig sweet spider ♥

pussss / j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0