' let's laugh until we cry

tjabba
idag fyller somsagt min syrra 13 år, (och kaninen 2 år ;) ) så vi har firat maja hela dagen typ. på morgonen fick hon presenter& grejjor. Sen fixx och sen till staden, vi åt på mozarella & sen bowla. HAHA fyfan så sämst jag va, aldrig spelat så dåligt, haha typ när jag va 5 år kanske? haha fail på mig. Sen gick vi och bytta en tröjja & en bikini till mig. Nu sitter  vi i soffan och degar & checkar lite fotboll & nu blir det pannkaks tårta för hela slanten (h) haha! ikväll får jag se om emma kanske skulle dyka upp en sväng om hon hann, annars ska jag nog bara ta de lugn & kolla fotboll, spanien spelar ju! (y'
ni får ha en fin dag
/j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0