' längtar så jag spricker!

godmorgon soetnosar!
idag vet jag ingenting vad som händer, men de är sånt som märks
men en sak jag vet är att det bara är 15 dagar kvar tills jag åker på ridläger, jag längtar bara mer och mer när alla andra åker idag :(
jag älskar att vara på ridläger, bara skita i allt här hemma, träffa en massa underbara människor man typ aldrig träffar aldrig, skratta tills tårarna sprutar, rida världens finaste arracbebi, va uppe sent på natten och typ dö på morgonen, ja bara älska livet helt enkelt! gunnorp är verkligen världens bästa ställe, de enda som är dåigt är när man ska hem.. då är det hemskt. fyfan. men nu har nt ens lägret börjat, så nu ska jag börja peppppaaaa & kanske börja skriva packlista? hehehehehhe.
så nu ska ni få en bild från förra året.


nu ska jag somsagt fortsätta peppppa!
/j♥


Kommentarer
Postat av: Karro:D

Jag Längtar Också Så Jag Spricker:D:D:D(fast de visste du redan xD) (y'<3

2010-06-16 @ 22:16:40
Postat av: jenny

JAG SAKNAR ALLLLLLLLT! <3

2010-07-11 @ 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0