' jordens finaste



jag är så otroligt glad att jag har dig mitt hjärta, förr när jag kom ut i hagen ville du nt komma in eller bara sket i mig. men nu har du börjat komma fram med öronen spetsade, den känslan jag får då är obeskrivlig. sen när man börjar gå mot stallet då du går med mulen i nacken och blåser på mig.
du är helt jävla underbar gumman, att jag får dela så otroligt många fina minnen med just dig och att just du fanns när jag växt ur sölve.
du ska veta att allt jag gör med dig är saker jag inte glömmer och att du betyder hur jävla mycket som helst för mig. det går inte att beskriva med ord.
jag älskar dig sweet spider, nu och föralltid




grattis till min lillasyster maja som fyller 13 år idag! gratttisgratttiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0