' i will never forget

Halloj!
Idag vart de stallet, maja red spider för hon ska antagligen ta en klass på henne på söndag. De gick finfint även om pållen min va piggelin :) haha. Sen red jag lite oxå, trava bara av henne, och ja hon va pigg ;) haha
filippa & martina red med, för dom gick de oxå bra. karro red med en sväng. sen bussen hem med dom & maja, sen hem och äta ohså, sen åkte jag,syster&mamma ut till travshopen, hitta ett par strumpor, för ska nt köpa mer nu. haha hitta ett par sjukt söta benlindor & pad, som jag ska köpa sen ngn dag ^^ haha
ikväll orkar jag nog inte göra så mycket, så ska nog mest va hemma, men ni får ha en fin kväll!
& här har ni lite bilder från dagen!



maja&spider

filippa&simba

martina&sigge

karro&mirexo

sen vart de inga jätte fina bilder på mig& spider, men kmr några från efter ridturen


du är helt jävla fucking underbar gumman, jag älskar dig mitt hjärta
/j♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0