' hoppträning

Hoppträning idag då, i början va min hest pigg, spänd och stark, men när jag drog fram höfterna och bak axlarna haha så funkade de fint. Visst hon va fortfarande pigg, men sån är den hästen! haha. Men övningen va nog bra för både mig och spider, i början va de slalom och sen ett hinder sen sväng. Sen va de hinder och sen slalom och sist skulle vi göra en vält runt varje slalom stubbe ;) haha. Morgan höjde till typ 90 för mig och spider, första skuttet tveka hon inte alls, duktiga hesten. Men halka i själva avsprånget, så vart ett kanin hopp. Andra gången vi skulle ta de hade hon tydligen blivit lite rädd eftersom hon halka så hon stanna och jag fick smaka på gräset, haha men jag klara mig fint och hästen med. Så morgan la ner hindret lite, men hon va fortfarande lite rädd, så vi la ner ett kryss, då hoppa hon men hon fortsatte typ hoppa på 90 höjden över ett typ 40 kryss :p haha sötnosen. Men hon va iallafall helt grym min älskling! ♥
här får ni lite bilder!




första ca 90cm hoppet, ser ni hennes bakben? haha stackarn ;) kanin hopp vart de med ;)

ja.. så här gick de andra gången :p haha.. denna bilden är bara till er söta bloggläsare, för egentligen vill jag nt visa den. men kolla på henne, öronen förtfarande frammåt, hjärtaaat ♥

gulle hesti ♥

fint som tusan.. haha!
så nu får det räcka,
pössss/j♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0