' give me fire

Halloj
tillbaka för en stund,
alicia och hennes familj var somsagt här över helgen, va sjukt kul att få träffa dom igen! hon & jag va bästakompisar när vi va små och va typ såhääär tighta! ;o haha. Så henne har jag känt hela livet :). Men de va sjukt länge sen vi sågs, så det va kul! Vi va ute och gick på fredagen lite, åt gott och mycket och sånt, igår va vi i berg och åt glass och några av oss badade. Sen på kvällen va vi ute, kolla fotboll o lite sånt. Sen satt jag och alicia och ladda ner bilder på våra män, taylor lautner & cristiano ronaldo (h). Haha fyfan va desperata man kan va :o haha! Men kul hade vi!
Sen idag åkte dom hem, tack för helgen! De va grymt kul & de får vi göra om snart!
Sen efter de hade åkt åkte jag och Maja till stallet, red i hagen. Gick riktigt bra och spider va faktiskt lugn, sen gjorde vi som morgan sa i torsdags att trava över ett litet kryss ett par gånger så hon inte blir rädd eller ngt efter att hon halka. Det gick bra det med, eller i början hoppa hon kaninskutt över, men efter ett tag lugna hon sig och trava / galoppera över fint! Jag kommer sakna min hesti när jag är borta.. men de är nog bara bra att va borta från henne lite, så inser man sen att man inte klarar sig utan pållen särskilt länge :')
Nu har jag kollat lite fotboll och börjat packa till gunnorp, för imorgon smäller det! Men det blir nog ett inlägg imorgon innan jag åker, sen får ni va utan mig till nästa onsdag (7juli). Men det fixar ni nog utmärkt, haha :D
jag ska ha det bääääst iallafall, men vi hörs imorrn, för nu ska jag återgå till packningen! :)
/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0