' fotbollsturnering

halloj
fotbollsturnering i skolan idag, varje klass skulle ha ett speciellt tema, min klass var clowner, haha snygga som tusan var vi (h' måste ju leva upp till att vi vann utklädningstävlingen förra året, vi får hoppas på att vi gör det igen. men det får vi veta imorrn. Fotbollen gick väll sådär, va nära att komma till semi, men nt för vi hade släppt in ett mål för mke. men aja vi brydde oss nt så mke om fotbollen.
nu kommer lite bilder, som antingen jag tagit med mobilen, men de flesta har jag fått av tilda :)
de blir ganska många bilder, men aja ^^


8D ♥












så, de får räcka, haha
men tack för dagen min fina klass, ni är för bra!
& alla andra :))♥
/j♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0