' clearround

Tjaoo
Sorry för bad update, men madde sov här inatt & dag var det clearround på spisan, jag tävlade först 50cm, hon va peppad och jag red inte särskilt bra, men felfria vart vi. Så jag är jätte nöjd med henne. Sen tog maja henne i en klass, där va hon ännu mer pepp, men de vart med felfria.
Sen körde jag 60cm oxå, det gick mycket bättre än första rundan, och spider va grym. Så felfria där med, så spider gick alltså felfritt på alla sina rundor. Duktig hesti ♥
så jag är sjukt nöjs med pållen idag och nästa gång det är cr så ska vi ta lite högre klasser. För 50&60 är lite lågt för henne, hon kan så mycket mer! Men det var ju bara första gången så :) ♥
För madde & sigge gick det jätte bra med, en riving!
martina&sigge va oxå duktiga, vet inte riktigt hur många&hur några vägringar, men duktiga va de iallafall.
för filippa&simba gick det inte lika bra, simba va dum i huvvet och slängde först av filippa när de red fram, sen slängde han av maja 2 gånger? sär. Men ingen ofrivillig avsittning inne på banan iallafall & filippa va duktig!
för josse&royal gick det med finfint, felfria i cr 60cm & kom 3a i 70cm bed. :)
här kommer lite picccs!
jag& spider 50cm
martina&sigge 50cm
filippa&simba 50cm
madde&sigge 50cm
maja&spider 50cm
jag&spider 60cm
josse&royal prisutdelning 60cm
stolta spider på prisutdelning 60cm
spiders rosetter :)
/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0