' after all, you're my wonderwall

godmorgon
jag måste bara säga en sak, att min mamma va såhääääär nära på att få biljetter till mig och min syster till twilight fan event, men de hade precis sålts när hon skulle köpa... hur sorligttt? aja, no matter, de har ju redan varit.. buhu

nu har jag vaknat iaf, idag ska jag kanske träffa någon, annars ska jag nog sola lite om de är lagom varmt, är fortfarande blekfis oh de är långt inne i juni? dåligt värre.
men nu är det bara 5 dagar kvar till gunnorp och det gör mig överglad & när jag kommer hem kommer jag ha en fin bonnebränna (h) snöööggggt! eller inte. men jaja jag får va på världens bästa ridläger med världens bästa brudar, så va gör man inte? :D
ni får ha en fin dag, så hörs vi & här har ni ett litet bildspel jag gjorde till spiseluskan igårkväll med :)



                                                                               /j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0