' up side down

Halloj
natten spenderades med emma, va sjukt länge sen vi sov över så det va grymt kul :)
vi laga mat, va ute och gick, titta på film, skratta så tårarna spruta, prata halva natten och myckeeet mera!
tack för helgen gmn, jag älskar dig super mycket!
Idag va jag somsagt med emma till ungefär 3 halv 4, sen åkte jag med familjen och bada, för emma skulle iväg och rida. stekte lite i solen med, de va 40 grader i solen enligt termometern idag :o sjuuukt! men lite färg fick jag iaf! men fortfarande blekfisen.
Efter vi badat åkte vi direkt till spisan och jag & maja red barbacka i hagen. Skritta mest & trava lite, sen öva vi lite på fram- och bakdelsvändningar & sknkelvikning. gick jätte bra.

bilder från avslutningen på gunnorp kommer nog ikväll, sen imorrn ska jag iväg en vecka, så fler bilder från typ slugo och så och kanske avslutnings bilderna om jag nt hinner fixa dom idag kommer när jag kommer hem. Men jag tror att jag hinner fixa avslutnings bilderna ikväll :)

för ikväll är det ju VM final med, hejja spanien, lätt! :)
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0