' stekt

Halloj
Här får ni ett blogg inlägg från karlskrona där jag är nu.
Kom hit i måndags kväll, sen i tisdags åkte jag& familjen till österlen i skåne för att "överraska" mamma som fyller 50 år idag! grattis! <3 Vi åkte dit som sagt, sen red vi islandhäst, jag red på en pålle vid namn sol från någontiing? haha hon va urmysig, pigg&glad. Så den turen va riktigt kul! Sen bada vi & sen sov vi& åt på något mysigt ställe. Sen idag så har vi stekt vid stranden i skåne i ca 3 timmar, fick färg iaf, eller påmagen blev jag brun, sen röd överallt annars.. haha fail. jaja, nu är jag tbx hos farmor&farfar igen och firar mamma förfullt. Men jag kommer hem typ söndag, men vet nt riktigt än.
men ni får ha det så bra, så hörs vi
/j


jag saknar gunnorp, chila,arrac, alla underbara människor, allllt (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0