' rubriken skulle stått här

Tjabba
var ingen mer update igår, men jag va somsagt i stallet, hoppa typ några pytte små skutt, gick bra men hon tycker fortfarande att det är lite läskigt med hinder med stöd. Fast hon stanna inte utan tog bara onödigt långa& stora skutt över typ ett 50 hinder. Men mot slutet fick hon in riktigt fina språng :) "hoppa" också ett litet typ 30 hinder, med stubbar som stöd. haha där va hon hur fin som helst. Men ja hela passet igår gick bra annars, mot slutet vart hon väldigt pigg, men de fixa sig det med. Jag tror att jag börjar hitta lite knappar på henne nu! (y)
Sen vart de stan med familjen, köpte lite böcker osånt där (h', twilight filmen köpte vi med ( jag har bara haft den på datan innan), en vit T-shirt & ett skiss block och lite sånt med& fika på wayne's.
Sen igår på kvällen kom catharina och hennes familj hit och åt, jag, catharina & maja kolla sen på twilight och lite sånt! :)

& idag åker jag somsagt till västkusten ( halmstad & göteborg ), men ni får ha det bra!
& här får ni en bild på min saknade chila bus
juste, bilder frårn gunnorp ska jag försöka få från slugo om hon kan logga in på msn ngn gång! :o
 

älskling, jag saknar dig så sjukt mycket.. ♥

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0