' over and out

hallojj
framme i halmstad nurrå, eller har vart här sen typ halv 4 ;) har nt gjort särskilt mycket, ritat spisan & taylor lautner, läst lite, ätit masssor & sådär. hehe.
imorrn ska vi antagligen på fotboll, ifk göteborg - halmstad. ja är ju från gbg från början & både jag, maja & pappa håller på dom & mamma & hennes bror håller på halmstad. haha så det blir lite najs ;)
sen på måndag blir det somsagt liseberg!

MINA FINA GUNNORP FLICKOR SOM LÄSER DETTA VILL JAG SÄGA ATT NI SKA TA OCH ANMÄLA ER TILL ALLAHELGONA LÄGRET NU PÅ STUDS. FÖR DET SKA JAG GÖRA NÄR JAG KOMMER HEM FÖR JAG HAR NÄSTAN TJÄNAT /FÅTT HÄLFTEN AV PENGARNA! SÅ ANMÄL EEEER :D JAG SAKNAR ER SÅ JAG DÖR FÖRRESTEN, NI ÄR BÄST & JAG ÄLSKAR ER!
JAG ÄLSKAR CAPS LOCK FÖRRESTEN!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0