' kan nt skilja på om jag vill vinna dig

hej dålig update
har haft fullt upp idag, först vare stallet och bada med pållarna. Spider va lite tveksammare idag till badet men kom i och har en massa blider!
Sen va jag hemma ett tag och bara tog dt lugnt, sen kom en saknad cornelia. Vi cykla till lagunen och bada och cykla hem. hurtigt!
fast sen gick vi och köpte choklad och åt jordgubbar.. nt så bra. Menmen.
Imorgon ska jag först ut till spider och ta ett dressyr pass tror jag nog, sen drar vi ut till båter och kommer hem på torsdag eller fredag. Men vi får se om jag hinner blogga imorrn, annars hörs vi när jag är hemma!
sen bilder och sånt från gunnorp får ni så fort slugo skickat :)
här har ni pics från dagen.





finaste busan, jag älskar dig mest
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0