' hemmma ..

då va de roliga slut för dehär året :(
nej, men jag har iallafall haft 10 helt underbara dagar på gunnorp! Hade tyvärr nt arrac då de flesta va ganska små och jag är ju lite lång för arrac :( men hade chila, när dodde sa att jag skulle testa henne blev jag rätt paff ;o jag har lixom tänkt mig henne som överpigg, cp ohsånt nivet? men henne fick jag, och ja hon är ett fullblod och vad folk sagt så har hon gått på galoppbanan. Så ja hon är pigg. Men hur go som helst!
men red iallafall arrac dressyrpassen på första och andra dagen, sen ett par gånger från hagen och en galoppsträcka. Så lite arrac fick jag allt (y'
Men jag blev iallafall jätte nöjd med chila och jag saknar henne redan :(
Sen alla underbara människor som gjorde detta lägret underbart, ni är fan helt oslagbara!
haha joggingrundan?

nu saknar jag allt som har med gunnorp att göra väääldigt mycket och gud, så mycket jag grät idag har jag nt gråtit på länge :( hemskt.. de bästa på hela året är att åka till gunnorp, men det värsta är att åka där ifrån <3
gunnorp är bäst iallafall, och hoppas att jag träffar många av er på allahelgona lägren & nästa sommar!
Nu ska jag sluta babbla, så kommer det en bildbomb lite senare ikväll eller något!
För ikväll ska jag och maja se eclipse! något som kanske kan göra mig på lite bättre humör för en stund iallafall.


jag& min fina chila första hoppasset! ♥

/j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0