' gunnorp är livet som pricken över i:et <3

Eclipse igår va grymt bra (y' <3
idag har jag vart hos min finaste & saknade spider, henne har jag saknat!
sen vart de bad i hulta med madde :)

här ska ni få lite bilder från lägret, får se om alla kommer nu eller om dom kommer i omgångar :), men lägret va iallafall bäst& jag saknar allt och alla som tusan :( <3




min otroligt fina CHILA <3

snygga!

blå

vi ska åka och bada, å-å-åka & bada



badet & volleyboll. haha och en tuffing i bakgrunden som står på händer!


GUNNORP LEKAR :  HUBBA BUBBA!

GUNNORP LEKAR : ÖKNEN!

GUNNORP LEKAR : PELLEFANTEN

GUNNORP LEKAR - DE TRE GUDARNA

GUNNORP LEKAR : BRÖLLOPSNATTEN!

jordgubbbbar!

första hoppasset!

jag&chila!

lusen& cindy

elin & rufus

julia & elliot

nike& baronessa

karro& arraceeeen


fler bilder kommer i nästa inlägg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0