' don't stop beliving

halloj
inte bloggat på ett par dar, men inte haft tid
men här kommer lite info vad som hänt, haha
söndag: va ju somsagt på fotboll, halmstad - ifk gbg. vart tyvärr 1-0 till bajshalmstad, men ifk spela bra i andra. haha aja.
måndag: åkte ca 10 till gbg och till liseberg, va sjuuuukt mycket folk, men hann åka allt vi ville, ja alla roliga, typ bara barn karusellerna kvar ;) haha. innan vi åkte hem när de stängde hann vi med att vinna 2kg mjölkchoklad ;o haha.
kom hem till linköping runt 2 tror jag.

idag har jag inget planerat, skulle till stallet, men maja skulle till paddocken och hoppa med karro som "tränare". men jag orkade inte gå upp klockan 9, sen så hoppade jag lite grann senast vi red. så skiter i stallet idag och tar det imorgon istället.

men ni får ha en fin dag
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0