' bilder del 5(?) från gunnorp <3

här har ni lite bilder från avslutningen, men bilder från slugo och sen sånna som nt kom med kommer när jag kommer hem från farmor&farfar :)


älskling, jag saknar dig. för mycket <3

tack för 10 helt galna dagar med dig busan, nu taggar vi inför allahelgona lägret & sen nästa sommar. På Allahelgona vet jag att de kan bli svårt att få dig igen, men nästa sommar, då är det vi två igen!

chila, jag älskar dig.

kadriiiiljjj!

finaste chiluus, här va nt tårarna långt borta kan jag säga..

underbara människor, allihoppa!

världens bästa tjejor, jag älskar er!

våra helt sjuka,grymma,snälla,roliga,söta,knasiga,likadana & ja helt enkelt bästa ledare!

& sen en bild i repris,
& ja fler bilder kommer, men för nu och tills jag kommer hem igen va detta dom som kom upp. har massa mer att visa (h) & filmer!

men jag vill bara säga tack alla helt sjuka,goa,underbara kompisar, ledare, hela familjen bjärhusen& gissler & hästar för ännu ett hellyckat läger, ni är verkligen världens bästa! & efter 6 st läger på gunnorp är jag som alltid lika nöjd. :) <3

om ni ska åka på ridläger, jag säger bara en sak, ÅK TILL GUNNORP! Finns inget bättre, jag lovar!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0