' allting har förändrats men du finns kvar

godmorrgooon
idag är en sån dag jag saknar gunnorp väldigtväldigtväldigt mycket. När frida&jenny kom in och sjöng och banka på morgonen och man bara ville sova, alla busgalopper i skogshagen och skutt över stockar eller bara sitta och nöta på kadriljen, alla svettiga pass i skogshagen, alla sjuka kompisar, min och slugos vän geting vid duscharna, alla sena kvällar/nätter, anden i glaset, "jag vill vara ensam", alla knasiga kompisar, mina favorit brudar, frida&jenny, gisela, loppan&lusen, hans, birgitta, snehuvve von nackspärr, chila, sjunga gunnorpsånger så man är hes, skrika att man inte vill hem.
jag saknar allt!

men idag ska jag ut till min saknade spider, vi ska idag joina ponnytjejerna och baaaaada! Sen ikväll ska jag nog träffa en saknad cornelia med!
pussss /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0