tuesday

Dagen har vart fin, men kall
först stallet, spider va pigg och jag måste säga att hon är nog världens finaste häst, jag smälter när jag ser henne allvarligt.. h j ä r t a på henne
Kvällen har jag spenderat med en saknad emma, skrattat åt våra dåliga skämt och babblat på. Så länge som det va vi va så hade vi en del att prata om. haha hon är rätt så bra och gud som jag saknar tiderna då vi sågs jämt, istortsett varje dag satt vi hemma hos varandra, spelade malin baryard spelet, hoppa med våra käpphästar och hade det bra. Tills när vi blev äldre och gick ut och fota, skrattade, pratade om allt mellan himmel och jord, gick på stan, red och ja vi var bäst helt enkelt. Surt att vi inte alls ses lika länge, men vi vet att vi alltid har varandra och så kommer det nog fortsätta. Hon är grym.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar tiderna med dej med, vår torra humor,tiderna i stallet, vara på båten på somrarna & ja allt. Vi får se till att träffas mer oftare. Jag älskar dej!

2011-01-09 @ 19:57:16
URL: http://erosenquist.devote.se
Postat av: jenny

det måste vi verkligen göra, vi ses verkligen för sällan.. jag älskar dig! <3

2011-01-09 @ 21:37:44
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0