there is no one like you




SPIDER VAR SÅ JÄVLA DUKTIG IDAG, HITTAR NÄSTAN INTE ORD :')
Ett tag eller typ nån vecka har vi haft en liten "svacka", hon har mest sprungit och jag har inte pallat göra nått åt det, så har mest skrittat runt och jag har ridit så galet dåligt. Men tror att det släppte idag. Hon var lugn, jag hittade lite knappar och jag kunde sitta ner i traven utan att hon ökade! Hon brukar bara springa snabbare och snabbare när jag sätter mig ner.. visst ibland fick hon lite ryck och börja studsa lite. Men hon gick så fint och var så lugn hela tiden, ååhh jag är stolt över henne! haha tönt är jag men aaaahhh :D

Ja iallafall, nu har jag ätit lite och ska nog bara ta de lugnt ikväll, känner mig inte helt 100, pms lite halvt och trött och förkyld. Så ja, tar det bara lugnt. Men ni får ha det bra, så hörs vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0