Should've known you'd bring me heartache

Dagen har rullat på, hur skönt som helst med sista skoldagen.
dansat vals på idrotten = etttvåtre, snurra, snurra. Matte, engelska, spanska= fixade ett VG i spanska, hur orättvist som helst eftersom jag varit dålig hela terminen och andra som varit bättre bara fick G, men jaja, sen H-tid då jag och c flexa ut. Vi gick till stan, träffade emma och madde ett antal gånger, köpte julklappar och en avslutnings tröja. Sen har jag ätit på tapas med familjen, mums.
Kom nyss hem och sitter och slökollar på robinson, har inte följt alls, men ändå.
Imorgon ska jag till stallet och sen har jag ingenting planerat, men vi hörs väll
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0