life is a mistery



Kom hem från cornelia för en stund sen, vi har hållt igång hela dagen på mellandagsrean. Fick med mig 2 tröjor från gina, 2 tröjor och ett par knästrumpor från hm och sen en liten "julklapp" till elliot. haha torkade bananer <3 hahah ush. Sen åkte vi hem till cornelia och dreglade över puddingen på bilden ovan med i taket lyser stjärnorna, haha galet gullig är människan, va svullon, åt mat, pratade osv. Hon är rätt så jätte bra den tjejen!
När jag kom hem hade mamma och pappa köpt skidhjälm, skidhandskar och skidstrumpor eftersom vi åker på torsdag, jag är taggad till tusen! De kommer bli awesome.
Imorgon ska jag till stallet och rida ut på bebis, men vi får se när jag uppdaterar. Kanske blir det lite bilder på mina inköp idag med om jag orkar. haha
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0