lalalalalaaa

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var sista vanliga skoldagen och ett oförtjänat VG i spanska
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Det sista du sa högt: haha va roliga ni är (mamma och maja hosta exakt samtidigt)
Det senaste någon sa till dig: Haha
Vad har du druckit idag: mjölk och cooola
Vad var det senaste du åt: chipss
Vad är det för färg på din ytterdörr: ehm... blå? :o
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt
Godaste glassmaken: B&J eller kan man kalla det för en smak?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Måste nog uppleva det först
Sover du tungt: mjo, tungt som en sumobrottaree..
Drömmer du mardrömmar: Det händer, men väldigt sällan, men gjorde det faktiskt igår natt
Trivs du med ditt jobb: Skolan då, jo men det gör jag väll
Favoritklädsel: Mjukisaaar
Favoritlåt just nu: den här den är galet fin
Vad ser du om du tittar till höger: la familia
Vad gör dig glad just nu: Att det är typ 6 - 5 dagar kvar till jul
Vad ska du göra härnäst: Ingenting typ, eller ska nog snart sova, är trött som tusan
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: allt.. nej men choklad typ
Kläder just nu: Mjukis
Sommarplaner: Gunnorp ♥, träffa fina vänner, steka på la playa (jag älskar spanska), bada, rida och bara göra det jag känner för
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: nej inte längre, eller försöker lära mig gitarr
Morgon eller nattmänniska: Inget av de, haha nej men älskar mornar på helgen, men har de på vardagar.
Vad är viktigast för dig: mycket
Är du kittlig: jaaa..
Snarkar du: Nej, jag pratar istället..
Stjärntecken: firrefisk
Äckligaste insekten: spindlaar
Längtar du mest efter just nu: jullov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0