förändring

Nu har vi lite nytt på bloggen, ska fixa mer när jag hinner. Får ju lov nu på tisdag och efter det ska det nog gå att fixa, fytusan va skönt med lov! Efter att ha pluggat röven av sig varje kväll denna höst ska det bli galet skönt att bara kunna göra precis vad man vill, åka till stallet när det är ljust ute tillexempel, träffa kompisar, åka till sälen och ja bara ta det lugnt. Sen börjar helvetet igen, nationella prov, gymnasieval, slutbetyg, sista terminen på berzeliusskolan ! Gud, nej ska inte tänka på sån skit nu, för nu är det snart lov och jag är glad! Förutom att jag har fetaste mensverken, men jag överlever. Ha det hur bra som helst nu, så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0