det kommer en dag, efter varje natt



Ännu en skoldag denna hösttermin avklarad, hade musik redovisning och hälften av våran grupp var inte där, så jag och cornelia fick klara oss själva, kul. men vi klara oss. Sen spanska muntligt prov, jag sög verkligen, men lyckades få ett VG, sjukt för jag kände mig verkligen sämst :o men inget man tackar nej till. Sen svenska med ett misslyckat resultat på uppsatsen och ett skrattanfall med cornelia, sen h-tid. Efter skolan gick jag,lauma,cornelia och camilla till taco bar. Lauma fyllde år :) mysigt värre med fina brudar!
Efter några missade bussar kom jag och cornelia tillslut hem och har suttit och pluggat matte i ett par år nu, var precis och följde henne och avsluta kvällen vid datorn och lite musik.
Ha det fint, så hörs vi


Kommentarer
Postat av: hanna

kan du skriva vart du köpt alla armand?:)

dem ä jättefina!<3

2010-12-09 @ 21:17:20
Postat av: jenny

Det ena är thomas sabo, sen har jag fått det andra silvriga, sen har jag gjort de som är av trådar typ, sen resten är gamla ;)

tack :) <3

2010-12-10 @ 16:02:57
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0