copycat

Dag 1 - Om mig

Dag 2 - Min första riktiga vän

Dag 3 - En rolig kväll

Dag 4 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

Dag 5 - Min bästa vän

Dag 6 - Det här saknar jag

Dag 7 - Tre saker jag ska göra innan jag dör

Dag 8 - Mina drömmar

Dag 9 - Det här är jag beroende utav

Dag 10 - Någon jag vill byta liv med för en dag & varför

Dag 11 - Det här får mig att le

Dag 12 - Mina rädslor/tvångstankar

Dag 13 - Det här vill jag ha

Dag 14 - Favoritmat

Dag 15 - Det här hade jag på mig idag

Dag 16 - Mina syskon

Dag 17 - Den här månaden

Dag 18 - Min favoritplats

Dag 19 - Min dag

Dag 20 - Min önskelista

Dag 21 - En dag jag kommer ihåg

Dag 22 - Något jag längtar till

Dag 23 - Något som jag inte längtar till

Dag 24 - De hästar som betytt mycket för mig



Hittade denna listan på några bloggar och tänkte va lite copycat och köra samma sak, första grejjen kommer i nästa inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0