8 December, Mina drömmar



Hm, drömmar..
Det är svårt, men jag har ju lite tankar om hur jag vill leva i framtiden, helst skulle jag nog vilja ha det typ såhär:
Bo på en liten mysig och nybyggd hästgård med en snygg och snäll man (daniel norberg?) hahaha, nej men och kanske något barn? fast detta är om typ 20 år jag vill ha det så. Sen på gården ska det finnas paddock och kanske ridhus och såntdär och sen underbara hästar!
Jag vill jobba som fotograf och samtidigt tävla på mina hästar och kunna hinna träffa mycket kompisar.
Men detta är ju verkligen bara en dröm, haha fast jag har mycket mer jag önskar, hah..
men det är väldigt svårt med drömmar och sånt faktiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0