4 December, En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

  • Jag får alltid skrattanfall i de tillfällen man verkligen inte ska skratta
  • Jag har en nikon d40, antecknar??
  • Jag älskar godis, chips och allt onyttigt man kan stoppa i mun..
  • Jag kan absolut inte äta ketchup på ris, blä
  • Jag har nog världens bästa vänner, lätt!
  • Jag har ridit i mer än halva mitt liv
  • Jag har sveriges absolut sämsta humor
  • Jag saknar när min käre kusin Linnéa åkte med till gunnorp
  • Om jag får pengar är dom slut såhär *visar* snabbt
  • Jag kan slicka mig på näsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter linnea i efternamn? :)

2010-12-04 @ 22:49:44
Postat av: Ingela

ha det bäst! från en darling

2010-12-04 @ 23:34:55
URL: http://becausetrollrik.blogg.se/
Postat av: jenny

Svar till ?: Camnert :)

Svart till Ingela: Tack, detsamma

2010-12-05 @ 18:16:51
URL: http://jjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0