23 December, Något jag inte längtar till



Jag längtar inte till allt som händer i vår, nationella prov, gymnasieval, klassen splittras, slutbetyg osvosvosv.  Skjut mig tack, ush får typ ångest när jag tänker på det, jag måste få mvg på np för att få mvg i t.ex matte, gymnasie valet har jag big problems med, häst eller media..? slutbetygen är nog de jag har minst ångest över, dom ser rätt bra ut nu, så det blir nog helt okej. Men att byta klass... det är nog det värsta, ush, vi har så roligt i min klass och alla är så grymma. Så ska man bara byta, till en ny klass där man inte känner en kotte? kul? nej verkligen inte. Men ja, sånt är livet och det är ett tag kvar, så jag överlever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0