22 December, Något jag längtar till

Oj, något jag längtar till.. hm..
Jo jag längtar förstås till julafton på fredag, jag har alltid varit en sån som älskar jul! Alla ljus, kakor och godis, paket, kalle anka, tomtar osv. Jag älskar ddeeet!
Sen längtar jag tills vi ska till sälen nästa torsdag, ska bli grymt skönt att komma iväg och bara åka skidor och snowboard och ja, bara ha roligt och mysigt! blir nog asbra tror jag.

Sen finns det mycket annat jag längtar till, men orkar inte ta allt. haha men här har ni två saker som jag längtar till!

jag kom på en sak till jag längtar till, idol live turne den 14 januari då jag får se min daniel norberg igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0