15 December, Det här hade jag på mig idag

Jag orkar inte ta en "outfit" bild, så ni får en gammal bild när jag hade istortsett samma


hitta ingen bättre, men ni överlever.

Dagen rulla på idag, som vanligt. Eller film på no:n och fick reda på betygen, jag är väldigt nöjd med dom! Sen so förhör som också gick finfint, sen slöjd, nöjd med betyg även där! Sen retorik osv. Fick även ett litet chock besked att en flicka i ivas hade dött i sömnen igår natt. Jag vet inte vem det var, men sorligt, rip.
Nu har jag varit i stallet, att rida en övertaggad spider, vara halvt sjuk och rida som en kratta passar inte ihop alls, så det gick väll sådär. Sen frös jag benen av mig..
nu har jag ätit och ska bara njuta av att jag inte har en enda läxa eller prov kvar. kärlek
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0