13 December, Det här vill jag ha

Det finns mycket jag vill ha, jag vill t.ex ha ett tele eller macro objektiv till kameran, en iphone 4, en ipod touch och sånt, jag vill också ha chanel, min chanel. Fast tror nt att det är det bästa för henne, eftersom jag har mycket i skolan och skulle kanske inte kunna ge henne den tid hon behöver, sen vet jag inte om jag skulle kunna sluta på älskade spider, jag vill också ha jullov och ja såntdär!

Lucia idag, gick faktiskt rätt bra tror jag, haha tog inga bilder, men ska nog kunna skrapa ihop några från folk som tog kort. Men efter att ha stått i en kokhet aula hela förmiddagen med ett ljus upptryckt i facet är jag död. Har sprängande huvudvärk, förkyld, trött, fryser och all sån skit. Så blir inget stall för mig. Så jävla surt, har inte kunnat åka på jätte länge och va riktigt sugen på att åka till stallet idag. Så blir jag sjuk, ush. Men på onsdag ska jag åka, även om jag är sjuk, saknar min spider så galet mycket :(
Nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv, men vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0