10 December, Någon jag vill byta liv med för en dag & varför

jag vet inte riktigt, skulle vara roligt att byta med en kille för en dag och se hur dom tänker. Haha fast även t.ex taylor swift (hon ser så galet bra ut och får alla snyggingar ;)), sen kenza och sånna skulle inte heller sitta fel att byta liv med en stund.

Dagen har varit rätt så lugn annars, började med idrott och badminton, sen hade vi lucia genrep istortsett hela dagen förutom ett matteprov som gick bra på A-delen men åt helvete på B-delen. Ush är så sur på mig själv och så galet nervös att jag inte får behålla mitt VG i matte.. gahh panik.
Nu ikväll har jag och cornelia gjort ett försök på skrattyoga som sluta med att jag skratta så jag hade ont i magen och en liten utskällning och suittit bänkade framför idol och jag har dött varje gång daniel dykt upp i rutan. gahhh! men jay va verkligen värd att vinna!
Men fan, ingen slår daniel!
Godnatt finingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0