1 December : Om mig



Ja, jag heter Jenny Gustafsson och bor precis utanför Linköping i stadsdelen Lambohov? haha. Är från början från Göteborg men ja flytta hit -99 tror jag. Jag går i 9an på berzan just nu i världens finaste klass och ska snart välja gymnasie. Ser ut att bli media programmet, för just nu vill jag nog bli fotograf. Men det är sånt som märks och försöker att inte tänka så mycket på gymnasie, för jag vill inte byta klass, men det är så det är och ja, inte så mycket att göra åt. Jag fyller iallafall år den 21 februari och jaa, samma dag som daniel norberg om nån brydde sig, haha!
Men jag älskar djur och har hållt på med hästar sen jag var 7, eller ridit seriöst sen dess och red lite när jag va mindre med, men inte så mycket. Men rider ca 3 gånger i veckan på min medryttarhäst. Alla andra dagar går åt till att träffa kompisar, fotografera och plugga. Men ja, tycker om att fotografera och fixa i photoshop också! Finns nog inte så mycket mer att berätta om mig.. jo att jag har världens finaste vänner :)
Men ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0