' what i should have say

godmorgon
sitter här med en storkopp te och kollar igenom lite bilder jag fick av slugo igår.
idag ska jag och maja ut till stallet, blir nog att rida till paddocken och ta ett par skutt, de va väldigt länge sen vi hoppa nämligen, men de är nog bara bra att spisan har fått vila lite från hoppträningar och sånt. Men idag kör vi igen! haha.
Sen åker vi ut till båten och stannar där tills fredag, kommer delvis finnas på mobilen, får hoppas på teckning bara. Men de fixar sig, och annars hörs vi på fredag när jag kommer hem!
& här får ni ett par bilder& en film på mig & chila som jag fått av SLUGO, eller filmen har jag fixat själv ;)




en fuling bild från galoppsträckan

min galoppgrupp, de frustande tjurarna
emma - aston, hedvig - messalina & jag - chila


jag & chila - linda & cynd

mer bilder kommer en annan dag
PUSS


Kommentarer
Postat av: sarah

Hej!

hur gör du dom dära filmerna?:)

och i vilket program:D

vad har du för kamera?:P

du är såå snygg, damn!<3

vilken klass ska du börja?

as snygg blogg!:D

hej då;)

kramar sarah

2010-08-14 @ 11:04:37
Postat av: jenny

windows movie maker & jag har en nikon D40

haha nej, men tack, jag går 9an

tack så mycket :)

kram, jenny

2010-08-23 @ 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0