' tisdag

skolan rulla på idag, har en himla massa små saker som ska göras nu.. bara typ läsa genom grejjor och typ svara på frågor, glömmer typ hälften av allt vi har, haha
men efter skolan hopptränade jag för morgan, på framridningen va spider jätte fin verkligen, sen börja vi hoppa fram på lite studs, sen studsen och en grind på ca 75cm. Hon stanna ett par gånger på grinden, men över kom vi, sen hoppa vi studsen och svängde lite till ett par rättuppstående och lite sånt, spisan va riktigt fin, taggad som tusan, men tillslut fick jag tillbaka henne riktigt ordentligt och fick till några riktigt fina språng.
nu har jag duschat och plattat mitt hår
imorgon är det skolfoto :o blä och de ska regna så mitt hår = fågelbo, känns verkligen skitbra, funderar på att ta med plattången.. hm.. hah. vi får se helt enkelt, sen vet jag inte va jag ska ha på mig eller ngt, men vi får väll se va jag kan gräva fram ur garderoben. haha
nu får ni ett par bilder från hoppträningen







så de får räcka, men jag älskar min sweet spider såhäääär mycket <3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0