' time changes everything

godmorgon
vakna för en stund sen av att pappa tappa en tavla i marken *KRAS* typ .. smidigt värre!
Men idag ska jag hjälpa till och förbreda inför mammas typ fest som är imorrn, snälla jag. Sen vetjag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske träffa ngn kompis elr nått, men de är sånt som märks.
Förresten så har mamma betalat in 550 kr te gunnorp så min anmälan är giltig nuuu :D jesus så taggad jag är!
& sen helgen när vi börjat skolan blir det återträff med min fina gunnorp tjejor, awesome!
Men ni får ha en f i n  dag så hörs vi senare när jag hjälpt till klart? haha
här får ni en bild på mig& världens bästa

älsklingen min, älskar dig mest

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0