' stockholm

sthlm idag med alla nior, åkte från skolan typ halv 7.. segt som tusan, haha. först i sthlm gick vi på ngn bio grej på cosmonova eller varre heter, sen en massa frågesaker på museet. Efter vi va klara där åkte vi typ in till stan och åt och sånt dära, gick ner till vatnnet och åt glass med fina tjejor. Efter de gick vi klassvis runt och kolla på lite olika ställen, HAHA vakterna eller va de va, (Y)
sen va de grönan, åkte lite olika grejjer, sen vare dags för mig och madde att åka insane.. åkte den förra året men åt de hållet man åker baklänges ner för första backen, men nu vart vi typ tvingade att åka åt andra hållet, haha paniik! (N) men vi överlevde och gud så stolta vi va! bäst! Sen art de lite fler karuseller sen bestämde vi att åka frittfall TILT. :o har åkt den vanliga förr, men inte tilt. haha men  de gick finfint! hahah fast rätt darrig i benen sen :( heh. Köpte bilden med, fulaste bilden, men ja va ska man göra när man sitter där 100 m upp i luften och paniken inte långt borta ;)
sen vart de bussen hem med klassen och B.
tack för dagen världens bästa klasss och mina brudar och ja alla 9or!
här får ni den otroligt snygga bilden, som både jag& madde bjuder på!

haha skärde ut den lite, men de får duga, haha igga mitt fejs!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0