' linköping

skolan gick fint idag, väldans många sjuka men vi klara oss igenom en jäbbig idrottslektion, en lång h-tid, en slapp engelska, en snabb no & en seg matte lektion! sen gick jag & cornelia in till stan för vi skulle införskaffa en penna, HAHA inte vilken penna som helst, utan en textilpenna. woho
nej men idag så var alla typ publikvärdar, vakter m.m och deras familjer inbjudna till typ en kväll med lhc, och jag som fick vara cornelias bonussyster underkvällen va med. haha va typ ngn tävling och jag och cornelia gick med långa steg till zackes och robin perssons lag. va typ en massa frågot och grejjor, sen åt vi och sånt där. Zacke är typ väldigt snygg.. väldigt väldigt snygg tillochmed. haha :)
så de va en najs kväll, sen ska cornelias pappa lämna in våra lhc t-shirtar till dom så ska allihoppa signera dom, haha vaddå desperata? HAHA men de är najs.
Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, sen ska jag inte göra så mycket, funderar på att dricka lite vanilj te, så jedrans gott ju, haha men vi får se.
ha de bra
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0