' i miss everything about you

hejj
igår hade mamma somsagt sin fest, va kul och träffa lite släkt & folk man inte sett på länge, jag,maja,linnea,catharia,adrian & frida hjälpte till och typ ta fram grejor och sånt & hade samtidigt grymt kul (y) Sen har jag och linnea bestämt att vi snaaaart ska åka till gunnorp och ta en privat lektion, för hon va ju på läger förr, men slutade rida så de vart inte fler, tråkigt för vi hade flera sjukt kul läger tillsammans!
Men jaja, på kvällen vart de vuxna helt crazy typ, haha och ja, vi garva ganska så jätte mycket åt dom.
Sen på natten sov catharina här och vi somna no runt 2 halv 3, Sen vakna vi nu i morse rätt tidigt, eller typ halv 10, men gick upp typ halv 11 & satte på en film.
Runt 12 åkte jag & maja ut till stallet, där mötte vi upp madde och red ut, jag red jabis, för spisan va upptagen. Haha gamlingen är hur söt som helst, hahaha! men de gick finfint,
ikväll får vi väll se vad jag hittar på, men imorrn blir det antagligen att rida till paddocken och ta ett par skutt. Sen åker la familia ut till båten, stannar där tills fredag.. ska bli mysigt, men skulle egentligen hellre stanna hemma och träffa lite kompisar, men jaja
ni får ha det bra
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0