' heeelg

sorry för sveriges sämsta update, men har haft annat för mig. Igår gick jag, cornelia, maja & mamma på stan, haha ja mamma hade pengarna ;) fick med mig ett par jeans, mjukisbyxor, bh, inpackning och värmeskydd hem. Leta efter en tröja med, men nej de va sluttt.
HAHA på donken kom dagens asgarv, då va de bara jag, cornelia & maja där, och cornelia la sin skabbgurka från cheeseburgarn på mitt papper, så skulle jag typ skämta med henne och slänga tillbaka den, så på ngt sätt lyckas jag kasta lite för högt och den sätter sig rätt i hennes panna och fastna. HAHAHA assså fyfan!
haha aja, sen inatt sov jag hos cornelia, vi hade en chill kväll och typ kolla film, va ute och gick och sådär, sen idag åkte vi in till ikano och jag köpte en tröja, inte i den färgen jag först ville ha, men hitta en svart ist. Sen örhängen.
tack för dagarna cornelia, love u <3
nu ikväll får vi lite gäster och sånt, blir trevlans och imorrn blir dt att gå på madde,madde och hannas konfa,
ha de fint så hörs vi!
& här får ni ett par låtar som går på replay på min spotify




PUSS

Kommentarer
Postat av: jenny

snälllla jenny kan du svara på de här;)<333333333

har du en aino?;)

svart lr vit?;P'

tack om du svarar på detta!

älskar din blogg och dej söötis!;)<3333333333333333333333333333333333

2010-08-29 @ 10:33:44
Postat av: Jenny

jo jag har en aino, en svart en! :)

haha kul att du tycker om bloggen, :)<3

2010-08-29 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0