' för kärlekens skull

dålig uppdatering härva, men somsagt gjort annat.
Igår hade vi gäster här, de som vi åker till fjällen med. trevlans trevlans, kolla lite film pch tog de lugnt!
Sen idag åkte jag, cornelia & emma o och kolla på några kompisars konfa, söta som tusan va dom!
sen åkte jag, maja & mamma ut till ikano igen för maja skulle få kläder, men jag hade inget bättre för mig så jag hänka, men fick med mig ett par mörkblå mjukisar och värdens mysigaste stickade tröja, båda från bikbok. Nu ikväll ska jag duscha, ha lite inpackning och mysa, städa hos elliot måste jag med göra.
haha & nu ska ni för en gångs skull få en dagens, haha


strumpbyxor: något random ställe, Linne: Bikbok Tröja: Gina Tricot Armband: Thomas Sabo
haha obäddad säng och lite sånt mys bakom, men hoppas ni inte bryr er ;)
så får ni en härlig låt med


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0