' a story, too good to be true,

halloj
nu är 2 seeeega skoldagar avklarade, verkar som de bara är min klass som fått läxor, lärarnas favoriter?
men skoldagen rulla på, jag va trött och seg i huvet och ingenting funka, kul! hah h-tid i 2 timmar sen med ett par jävla matte tal som inte min hjärna ville lösa iallafall.. skjut mig!
ska ta och ge mig på dom ikväll igen och se om de vill funka nu,
justja de värsta va att på morgonen SPÖregna de, så jag han bara komma till bussen så va mitt hår krullllll och sen SPÖregna de och åska massa när vi skulle hem och inte ett paraply hitta jag. nej denna dag har inte vart min dag. jaja fin klass har jag iaf!
sen efter skolan va jag med cornelia, vi baka muffins och kolla på våran idol på yt, hon är bäst,


awsome! (y' hihihi
ha de bra, & lyssna inte sönder denna låt medans jag pluggar lite bara! hah
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0