sweet

Halloj,
Sov över hos madde s med cornelia från igår till idag, igår satt vi på maddes brygga och tog kort i solnedgången osånt! sjukt mysigt med dedär två, hoppas att madde kan skicka bilderna så ska ni med få se dom! Idag så va vi tvugna att gå upp halv 9 för att madde skulle rida, hon hoppade honey bee och det gick super! (y' Och jag pussssa på min arrac! Sen när jag kom hem har jag mest chilledillat och slö kollat lite på hockeyn, booooring nu när lhc nt är kvar menmen. Ikväll kanske jag skulle träffa emma, får se hur det blir med det, men vi får hoppas på det :)♥ Men ni får ha en fin kväll så hörs vi antingen ikväll eller imorgon, + att en header oxå ska komma de närmaste dagarna.
arraccc
här får en soet bild på min arrac oxå :)♥
/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0