soul sister

häääjjj :)
blogg.se har dampat loss rejäääält idag kan jag säga. Har nt gått att logga in på hela dagen och sen har nt hotmail funkat heller.. haha men nu funkar allt igen (y' Så det gillas starkt!
Idag har jag iallafall varit i stallet och busat med min sölve i hagen medans min lillasyster red mirexo, jesussss va pigg han va min buse :o haha snutttis ♥ sen släppte vi ut de och då kom min lilla spiselussska och ville gosa lite, så stanna i hagen en rätt lång stund! Sen åkte vi hem ohså, och kvällen har spenderats med mina brudar hemma hos emma r med wipeout, chips, prat och en jeedrans massa garv!
Imorgon startar den andra praoveckan och den kommer nog gå finfint skulle jag tro! Har du the worlds greatest praoplats så (y' men vi hörs imorgon
puss /j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0