no matter

Halloj,
prao som vanligt idag, och vetni!? jag vill nt att praon ska ta slut :( ♥ jag har så kul där! Aja, idag kom bella och karin oxå, så är nt ensam längre, haha fast de har jag ju aldrig varit, men ah ni fattar :) fast bara så ni vet är gisela typ världens snällaste :o ! Aja, jag red min arrac-baby idag och han va bus :o haha bocka och höll på, ja ni som vet hur arrac är tror att han sur bocka, men när jag fattade galopp så bocka han med öronen frammåt!? haha sötnos ♥ sen har vi släppt och tagit in heztapållar, mockat, soppat och ja allt sånt där och betat cola som är halt. Ikväll så ska jag mest chilledilla och måste nog plugga lite med. Men ni får ha det fejnt, så hörs vi!

här får ni en liten pic på mig och min bebis på en privat lektion i vintras. finast är han ♥

puss/ j ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0