' all the things that I need

Hääjjj,
dålig update igår javet, men praon igår va super! Red baronessa, jedrans va fin hon vart mot slutet! gullet ♥ sista dagen och allt var det ju .. jag kommer sakna att vara där varje dag :( men gisela sa att som tack för hjälpen och för att jag vart så duktig så får jag komma och va med på en lektion (y' braavaaa!? :))
Kvällen spenderades med en konstig brud vid namn emma rosenquist! Vi köpte choklad och satt mest och prata och lyssna på musik & såntdär, haha, hon lyssnade på piano!? vad har hänt med människan ;o haha! Sen vart de en hel del skratt med, tack för kvällen! Älskar dig sjuuukt mycket bästavän ♥

Idag är det konfaläger ute i skeda tills imorrn.. gahh jag pallar nt! De börjar vid 1 och jag ska hinna med mycket innan de, så jag får nog rappa på nu.


♥ bilden togs i somras, så rätt old.

puss så hörs vi imorrnkväll!
/j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0